השאלות שעולות בקרב העסקים
אך אני בוחרת שירות אחד עם יש הרבה תחומים שאני עובדת בהם?
ולמה אני חייבת להתרכז בנישה אחת, הרי ככל שאני יהיה יותר מגוונת כך יהיו לי יותר הזדמנויות ללקוחות שונים?
אז נתחיל מהסבר על שאלה שניה: הרבה נישות לא אומר הרבה לקוחות
– ברגע שאנחנו מתפזרים בין כמה נישות, גם לא נוכל לתת הסבר קצר לאנשים במה אנחנו עוסקים כי יש הרבה תחומים וכך מאבדים אותו כי לא נתחיל לפרט לו 10 דקות על כל היכולות שלנו. אתם צריכים לדעת להסביר במשפט אחד מה אנחנו עושים ולמי זה עוזר.
ההסבר על התהליך איך אתם עושים את זה יהיה ארוך, אבל תכלס מה אתם עושים ואיך אתם משפרים את חיי הלקוחות שלכם חייב להיות קצר.
– גם מראים שאנחנו מקצועיים בתחום ספציפי ולא מתפזרים בין תחומים.
– גם בזמן פרסום אנחנו חדורי מטרה ויודעים בדיוק לאיזה קהל ייעד לטרגת את המודעה.
והשאלה אך אני בוחרת שירות אחד עם יש הרבה תחומים שאני עובדת בהם?
לגלות לכם סוד, בשביל השירות שלכם אתם לא צריכים להתמקד בתחום אחד ספציפי
אני מבלבלת אתכם
אז ככה
כדי ליצור תחום אחד אתם לא צרכים להתמקד בתחום מקורי אחד, אתם יכולים ליצור תחום שבנוי ממספר תחומים שבהם אתם עוסקים, תזכרו אנחנו בסופו של דבר צריכים לתת פתרון ללקוחות שלנו, אז איך עושים זאת? בעזרת שיטה מסוימת שהגדרתם, וזה בסדר שבאותה שיטה יש מספר שיטות אחרות שמסייעות לנו כדי להגיע למטרה.
ברגע שאתם ממוקדים תוכלו ביותר קלות למצוא לקוחות רלוונטיים ולהתפתח כאוטוריטה בתחום הזה.
אז אם יש לכם מספר תחומי פעילות ורוצים להתמקד באחד, אשמח לעזור ולפתח את השיטה הייחודית שלכם שתתן את המענה המושלם עבור הלקוחות שלכם